حرف تو نوشت:

نوشته شده توسط : خادم سایبری
 

ویژه نامه الکترونیکی پیاده روی ایام اربعین حسینی + دانلود

گزیده ای از بیانات رهبری، نقشه راه،نشریه، کتابچه، بروشور، کلیپ های تصویری، صوت، طرح ها و بنرها، مداحی و … را در این ویژه نامه مشاهده نمایید.

برای ورود به ویژه نامه روی عکس زیر کلیک کنید:
 

__________________________________

جناب ظریف از دولت_راستگویان بعید بود

ظریف در گفتگوی ویژه خبری گفت: «تحریم های جدید امریکا علیه ایران نقض توافقنامه ی ژنو نیست.» ؛ ظریف راست می گوید. امریکا در توافقنامه تعهد نکرده است که ایران را تحریم نکند. در واقع در توافقنامه آمده است حتی اگر ایران تمام فعالیت های هسته ای خود راتعطیل کند و حتی فردو و نطنز را از نقشه ی ایران حذف کند، بازهم امریکا می تواند ایران را تحریم کند. پس کجای ماجرا به مردم «دروغ» گفته شده؟! اما خلاف واقع در ترجمه ی وزارت خارجه از متن توافقنامه آمده است. در متن توافقنامه هر جا کلمه ی sanctions آمده در کنارش عبارت nuclear – related هم آمده.

________________________________________________-

علوم انسانی در سرند بازنگری

 اندکند رفرم‌هایی در جهان که بحق می‌توان نام «انقلاب» بر آن‌ها گذارد. انقلاب‌هایی که ساختار معیوب و منسوخ و البته متداول درگذشته را قلب و عکس کردند و با در انداختن طرحی نو، الگویی بدیع را بنیان نهادند.

رویداد انقلاب اسلامی را نیز می‌توان به عنوان یکی از بی‌بدیل‌ترین وقایع تاریخ معاصر ایران و جهان برشمرد. انقلابی که نه برای نان بود و نه برای اعمال آزادی‌های سکولار، بلکه انقلابی برای تحقق دیانت و مذهب و صد البته فرهنگ و مبانی اسلامی محسوب می‌شد.

از این روی، تحلیل انقلاب اسلامی ایران نه تنها در قاموس تعاریف معمول و مرسوم از انقلاب‌ها و رفرم‌ها در طول تاریخ جهان نمی‌گنجد، بلکه تفاوت‌هایی بنیادین و ماهوی با سایر دگرگونی‌های اجتماعی دارد.

_______________________________________

سردار نقدی: تیم مذاکره کننده سازش نکند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌‌با اشاره نقض مذاکرات ژنو از سوی آمریکا ‌گفت: اگر امروز آنها حق غنی‌سازی صددرصدی ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند‌ باز هم این موارد سبب اعتمادسازی نمی‌شود.

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع بسیجیان ‌مرند در مسجد المهدی ‌با تأکید بر اینکه آمریکا مرکز و منشأ تروریست‌های بزرگ دنیاست، اظهار کرد: آمریکا که خود حامی و پرورش‌دهنده تروریست‌های جهان است، اما در عمل ژست ضدتروریستی ‌می‌گیرد در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌های دنیا را رقم زده است.

_____________________________________________

مشهدمرغاب در واپسین روزهای پاییز

صاویری که در این جا مشاهده می کنید، برخی جلوه های پاییزی مشهد مرغاب، را نشان می دهد

_________________________________________________

ما غیرت داریم اما برای خانم های با حجاب

sihAzD_535
امروز تو خیابون داشتم راه میرفتم یک دسته پسر کم سن و سال به یک خانم که شوهرش باهاش بود و خانمه هم وضع ظاهری مناسبی نداشت یک حرف ناپسندی زدند (به قول معروف تیکه انداختن) .
شوهر خانمه به غیرتش برخورد و میخواست باهاشون درگیر بشه که یکیشون برگشت و گفت : تو نمیخواد ادای آدمای با غیرتو در بیاری اگه غیرت داشتی نمیزاشتی زنت اینجوری دربیاد که ما بیخوایم بهش تیکه بندازیم .
___________________________________________

مجموعه :جنگ؛کار تا پیروزی

مجموعه ای بسیار با ارزش که به سفارش خانه طراحان انقلاب اسلامی، توسط آتلیه طراحی گرافیک سه در چهار و به صورت هنرمندانه ای  طراحی و اجرا شده است. این مجموعه در برقراری ارتباط بین ارزش ها، نگرش ها و رفتارها؛ و نیز تبیین ادامه مسیر جهاد برای استقرار و محقق نمودن شعار استقلال، آزادی و جمهوری موفق بوده است.

به نظرم شرح بیشتری نمی خواهد.

1735187865051840923

_________________________________________________

دانلود نرم افزارهای آندروید برای پیاده روی اربعین

دانلود کامل ترین مجموعه نرم افزار مذهبی آندروید، شامل نرم افزار آندروید قرآن کریم، نرم افزار آندروید زیارت عاشورا، نرم افزار آندروید دعای ندبه، نرم افزار آندروید امام حسین (ع)، نرم افزار آندروید مفاتیح الجنان، نرم افزار آندروید قبله نما و ذکر شمار و بسیاری نرم افزار مذهبی دیگر برای پیاده روی اربعین.

______________________________________

رساله نکاحیه: کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین

معرفی کتاب” رساله نکاحیه” با طرح  مسئله کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین

مشکل اصلی در جوامع،

عدم توازن جمعیت و توزیع نادرست امکانات است نه افزایش جمعیت.

PDF

اصل‌ این‌ رساله‌ قسمتی‌ از جلد اوّل‌ «نور ملکوت‌ قرآن‌» می‌باشد ، که‌ به‌ تفسیر آیۀ : وَ لَا یَقْتُلْنَ أَوْلَـٰدَهُنَّ پرداخته‌ و به‌ جهت‌ اهمّیّت‌ مطالب‌ ، از آن‌ کتاب‌ استخراج‌ و بطور مستقلّ به‌ نام‌ «رسالۀ نکاحیّه‌» منتشر گردید

_________________________________

آلزایمر مادرم

چمدانش را بسته بودیم
با خانه سالمندان هم، هماهنگ شده بود
یک ساک هم داشت با یک قرآن کوچک،
کمی نان روغنی، آبنات قیچی و کشمش
چیزهایی شیرین، برای شروع آشنایی
گفت: مادر جون، من که چیز زیادی نمیخورم
یک گوشه هم که نشستم
نمیشه بمونم، دلم واسه نوه هام تنگ میشه!

54

_______________________________

کاریکاتور: آمریکا؛ سفیر آتش‌افروزی در جهان




:: بازديد از اين مطلب : 707
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی